Smart Container rommer våre forskjellige oppbevaringsløsninger for forbruksartikler med fokus på å unngå artikkelmangel, og på forbrukskontroll. Brukes for alle typer verktøy, personlig verneutstyr, forbruksartikler. En TOOLS-butikk i din fabrikk!
- Automatisert og sentralisert lager med forbruksartikler
- Tilgangskontroll til containeren med brukerens personlige tag
- Allokering til kostnadssted ved brukeridentifisering med personlig tag
- Mulighet til å legge til prosjektnummer osv. for kostnadsoppfølging
- Enkel plukking og påfylling
- Stort HMS-merverdi (helse, miljø, sikkerhet) gjennom tilgang til instruksjoner og kontroll ved bruk av personlig verneutstyr
- Faktura opprettes ved uttak av artikler.
- Muliggjør tredjepartsbruk av artiklene og viderefakturering til underleverandøren.
- Åpent døgnet rundt, året rundt
Smart Container-løsninger
- Open Shelf – scales 45 og 25
- Smart Cabinet – scales
- Loan Lockers
- Self Scanning
Fordeler
- For midlertidig eller permanent lagring av artikler (vedlikeholdsstopp, popupbutikker osv.)
- Mindre løping, økt effektiv produksjonstid
- Standardisert sortiment
- Påfylling via parametere –> kontinuerlig tilgang til artikler
- Velg grad av forbrukskontroll – avhenger av valgt av oppbevaringsløsning.