Lukk

Smart 2-bin – Basic og RFID

Vårt Kanban-system for forbruksartikler med fokus på å unngå artikkelmangel. Finnes i to versjoner: 2-bin Basic eller 2-bin RFID. Brukes ofte for bulkmateriale i produksjonen, som festeanordninger osv. Fokus ligger på å unngå mangel på artikler og produksjonsavbrudd.

  • Meget enkel bestillingsmetode og forhåndsgodkjent sortiment​
  • Oppgradere til et tobinge-system som automatisk registrerer når det er tid for påfylling ​
  • Avrop av ikke lagerførte artikler via Kanban-kort med RFID​
  • Brukervennlig takket være RFID-teknikk – ingen knappetrykking er nødvendig. ​
  • Artikkelkassene er merket med RFID-chip som avleses​
  • Mulighet til å endre påfyllningskvantiteten og bruke prosjektnummer​
  • Mulighet til å kreve innlogging med brukerens personlige tag​
  • Forbedre forbrukskontrollen ved å oppbevare artikler i låste skap

 

Fordeler

  • Mindre løping, økt effektiv produksjonstid​
  • Standardisert sortiment​
  • Ekstremt enkel bestillingsprosess takket være helt automatisert RFID-løsning​
  • For artikler som alltid skal være tilgjengelige (festeanordninger, kjemikalier osv.)​
  • Enkel allokering til kostnadssteder for produksjonsartikler

 

Smart 2-bin.jpg

Meld interesse for
Smart 2-bin – Basic og RFID

Dette er en: